E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Widuję się z Piotrkiem dość regularnie mając tą niebywała przyjemność także każdorazowo oglądać jego auto i trzeba mu przyznać, że odwalił kawał fantastycznej roboty przywracając M5 do czasów dawnej świetności. Chip był świetnym krokiem ku polepszeniu i tak niesamowitych jak na tamte czasy parametrów pracy silnika z niebywałą mocą. Auto chodzi rewelacyjnie. Tłumik robi niezła robotę chociaż obiektywnie rzecz ujmując jest znacząco cichy i mniej bassowy od supersprint'a. Wczoraj wracając z wspólnej jednodniowej wycieczki do niemiec pozwoliliśmy sobie na ichniejszej autostradzie sprawdzić parametry autka jak się sprawuje przy wyższych prędkościach na chipie. Muszę przyznać że wskazanie 2,8 na gajgerach pojawia się dość szybko i nie jest to kres jej możliwości. Dbaj o nią Piotrek, bo autko jest wyjątkowe i zasługuje na takiego właściciela jak ty - pasjonatę. Dzięki za wspólny wyjazd i pozdrowienia.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Pełen pasji ten Twój post Michale. Autko musi dawać sporo frajdy 
Cieszę się tym bardziej na tak dobre opinie na temat chipa mojej produkcji.
Jakby ktoś chciał nabyć taki to pisać.

Cieszę się tym bardziej na tak dobre opinie na temat chipa mojej produkcji.
Jakby ktoś chciał nabyć taki to pisać.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Michał jest prawdziwym entuzjastą
W sobotę wybraliśmy się do Kozienic pooglądać ciekawe sztuki serii 3.


W sobotę wybraliśmy się do Kozienic pooglądać ciekawe sztuki serii 3.

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Oryginalnie m5 e34 miały pomarańczowe kierunki z przodu i białe z tyłu? Jak to powinno być "książkowo"?
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Jak sobie tak z zserwisu zamówiłś to tak było. Ale z regóły to jak pomarańcz z przodu to i z tyłu też. Białe lampy to opcja była w e34 i nadal dostępne w aso ale cena trochę powala.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
-
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
- Auto: acs e34
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
mogę spytac dlaczego 3,45 czy nie spowalnia bo to dłuższe przełożeniePiotrek_M5 pisze:Dyfer 3.45
Obecnie przy silniku jest jednomas z nowym kompletnym sprzęgłem i mam wrażenie delikatnego uślizgu przy szybkiej zmianie biegu.
Tarcza długi już czas leży w garażu to chętnie sprawdzę jak się będzie na niej jeździło, a wymiana jest dość szybka
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Przy skrzyni 6 biegowej oryginalnie było przełożenie 3.23 i zostało ono delikatnie przeze mnie skrócone. Przy 290km/h ma ok 6900 obr.
-
- Posty: 71
- Rejestracja: sob paź 04, 2014 16:43
- Auto: acs e34
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
ah ty masz 6b to sobie skróciłeś 

-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
A po modyfikacjach może jeszcze bardziej zostanie skrócone przełożenie i podniesiona odcinka 

-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Otwieram gazetę a tu taka sytuacja...


Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
fajna sytuacja pozdro.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Świetne autko w kultowym wydaniu. Jedyne co mi nie pasuje to kolor zacisków, gryzie się z klasycznym stylem e34.